Wednesday, August 10, 2011

Londen

heee girls,


back from Londen, weer een paar daagjes geweest. Het was weer supergezellig, bijkletsen met mijn vriendin Ana, uit eten, naar Hyde Park, s avonds uit naar de club.


Maar voordat we uitgingen zijn we gaan shoppen voor een outfit in het grote winkelcentrum Westfield, daar zijn onze winkelcentrums niets bij. Mijn vriendin tipte mij, voordat we gaan had ze een afspraak gemaakt in - Hershesons -de blow dry bar.
Voor slechts 30 pond wordt je haar gewassen en gefohnd waarbij je kiest uit een van de
11 modellen. Ik ging voor wavy gravy, een lichte golf in het haar en heb er een baan kunsthaar gekocht, voor maar 40 pond. Dit was werkelijk precies dezelfde kleur als mijn eigen haar. Ze hebben het gekruld om het Wavy Gravy effect te krijgen. Supercool, niemand heeft het gemerkt in de club, en ik was tevreden met een volle bos.

Mijn vriendin ging voor wild: the raga billy. Haar zijkanten werden ingevlochten en een grote kuif, ze had echt het nakijken (zie foto).


Bijna Raga Billy


Mode Londen

Het was heerlijk weer en wat me qua mode opviel was dat echt alle girls in hot pants liepen, Ana kwam me van Victoria Station ophalen in zo'n leuk kort shortje. Aaaagh, ikke ook willen hebben, ik ga gelijk mijn witte melkflessen insmeren met een dikke laag tanningslotion en shoppen bij Men at Work of Label 54 (click hier). Daar is nu een te gekke SALE en heb je al voor 2 a 3 tientjes een sexy short.


No comments: