Friday, August 19, 2011

Lady Birkin

Hello girlies!

Gisteren op Heathrow International Airport (Londen) spotte ik Lady Gaga met haar enorme entourage. Gekleed in een eigentijdse look was zij niet te missen. Wat ik mij nou afvroeg, aangezien zij geen enorme Keepall Louis Vuitton tas om haar arm had bengelen of een andere grote tote, hoe kan zij nou de enige zijn die zonder handtas reist??
Nu heb ik net gegoogled (is dat trouwens een woord?) ofdat Gaga nou wel een tassenvrouw is... En ja hoor, mijn mond valt open en ik krijg kwijl neigingen van jaloersheid als ik deze mooie customised (by Hause of Gaga) Hermès Birkin. Deze tas, in deze editie geeft mij een heuse aai drang...
Maar goed, Lady Gaga zal ik (voorlopig) niet ontmoeten, en dus kan ik alleen maar dromen over hoe zo'n spiked Birkin voelt, en eerlijk gezegd mag ik als ik kijk naar mijn tassen collectie ab-so-luut niet klagen. Wil jij nou ook een opvallen maar heb je nog geen entourage? Dan denk ik dat deze tas jou zeker een entourage nieuwschrierige mensen trekt. Een eye-catcher á-la Gaga!

My Birkin by Carbotti


Lees ook de vorige post van Grace hier, daar laat zij een ander exemplaar zien!
Deze tassen zijn voor nog geen 200 euro te verkrijgen via de website Graceful Shopping

No comments: